HentaiFromHell recension

Om du letar efter en enkel webbplats där du kan ladda ner sexspel, översatta hentai manga-serier och några andra relaterade saker, bör du besöka HentaiFromHell.org och kolla in vad sajten har att erbjuda.
Alt innehåll som finns här är uppdelat i följande kategorier: arkiv, kompletta böcker, kompletta spel, hentai-spel, hentai OVAs, bilder & CGs, japanska spel, manga & doujinshi, och varje sektion har från 60 till 1 000+ sidor. Oavsett vilken nisch du väljer får du se en enkel lista över titlar och några bilder med skärmdumpar. Under det finns lite grundläggande information, en översikt och en massa klickbara taggar. När det gäller serier, böcker och andra bilder måste du ladda ner innehållet i stället för att läsa det på HentaiFromHell, men det finns möjlighet att öppna en tumstockssida. För nedladdningar använder sajten länkar från några olika hostingsajter som Uploaded och DepositFiles. Detta innebär att du får till exempel fullständiga spel och hentai-serier av hög kvalitet som du annars skulle behöva betala för. Den enda haken är att de flesta av värdsajterna kräver ett betalt medlemskap för snabba nedladdningar.
Så mycket som den här sajten har att erbjuda när det gäller innehåll är det mycket rudimentärt, men den går åtminstone inte överdrivet mycket på annonser. Förutom de taggar och kategorier, som vi redan nämnt, är ditt enda andra alternativ när du letar efter innehåll att trycka på nästa knapp när du bläddrar genom sidorna, eller att använda den grundläggande sökningen. Det sista Hentai From Hell kan göra är att göra en taggsida för att hjälpa besökarna att sortera innehållet. Den enda andra funktionen som finns här är en livechatt.
Hentai From Hell erbjuder gratis nedladdningar av hentai-manga, fullständiga sexspel och relaterat innehåll med länkar till värdsajter, men de kräver betalda medlemskap för snabba nedladdningar, och det finns bara några få sorteringsalternativ här.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras.