HentaiFromHell review

Pokud hledáte mrtě jednoduchou stránku, kde si můžete stáhnout sexuální hry, přeložené hentai manga komiksy a pár dalších souvisejících věcí, měli byste navštívit HentaiFromHell.org a podívejte se, co vám stránka nabízí.
Veškerý obsah, který je zde k dispozici, je rozdělen do následujících kategorií: archivy, kompletní knihy, kompletní hry, hentai hry, hentai OVA, obrázky & CG, japonské hry, manga & doujinshi, přičemž každá sekce má od 60 do více než 1 000 stránek. Ať už si vyberete jakýkoli výklenek, uvidíte jednoduchý seznam titulů a několik fotografií se screenshoty. Pod tím jsou základní informace, přehled a spousta klikacích značek. Pokud jde o komiksy, knihy a další obrázky, budete si muset obsah místo čtení na HentaiFromHell stáhnout, ale je tu možnost otevřít stránku s palci. Pro stahování stránky používají odkazy z několika různých hostingových stránek, jako jsou Uploaded a DepositFiles. Díky tomu získáte například plné hry a vysoce kvalitní hentai komiksy, za které byste jinak museli platit. Jediným zádrhelem je, že většina hostingových stránek vyžaduje pro rychlé stahování placené členství.
Jakkoli má tato stránka co do obsahu co nabídnout, je velmi primitivní, ale alespoň to nepřehání s reklamami. Kromě již zmíněných značek a kategorií je vaší jedinou další možností při hledání obsahu stisknutí tlačítka další při listování stránkami nebo použití základního vyhledávání. Poslední, co může Hentai From Hell udělat, je vytvořit stránku se štítky, která návštěvníkům pomůže třídit obsah. Jedinou další funkcí, která je zde k dispozici, je živý chat.
Hentai From Hell nabízí zdarma ke stažení hentai mangy, plné sexuální hry a související obsah s odkazy na hostingové stránky, pro rychlé stahování však vyžadují placené členství a k dispozici je zde pouze několik možností třídění.

.